Packad fakta

Är i full gång med att skriva C-uppsats och just nu är huvudet fullt med en massa fakta och "att göra grejer". Sitter på bibblan och har precis gått ingenom en bok och känner mig helt slut i huvudet. Det känns att det är fredag och att man har hållt igång hela veckan! Magen skriker efter mat och vill att jag ska värma på den rosa matlådan som ligger och trängs med andra studenters matlådor med diverse innehåll. Bibblan stänger om en timme och jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska leta efter nya böcker eller om jag ska säga tack och hej för idag... Tror att magen kommer vinna denna fight. Har ju faktiskt hittat en del som jag kan läsa på nätet så det är ingen risk att jag går hem tomhänt inför helgen. Helgen förresten, vad händer? Imorgon ska Johan på någon slags spelmässa i Stockholm över dan, själv ska jag nog sätta nålar och tråd i en klänning som jag budade hem på Tradera. Jag ska ha den på Rockbåten och den är hur fin som helst!!! Dock gjorde jag misstaget att inte läsa ordentligt på storlekarna så den är lite stor. Men det kirrar jag. Tänkte jag ska ringa till mor min och fråga om hon har lust att hjälpa mig. Det är ju lite svårt att nåla samtidigt som man har klänningen på sig.... Resten av helgen är blank och det kan vara skönt det med!

Nehepp.... mot den rosa matlådan då... kanske.... eventuellt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0