Seg och mittemellan

Är fortfarande helt slut efter helgen! Man är tydligen ingen ungdom längre... Igår blev en dag i soffan och en tripp med bilen och det var en lagom aktivitetsnivå för oss.

Idag har jag varit hos kära Karro och trixat lite med uppsatsen. Blev inte så jättemycket gjort, men det vi hade bestämt att fixa gjordes i alla fall.

Imorgon ska jag till tandläkarn och jag skakar i knäna redan :/ Var där förra hösten och fixade två gamla lagningar och nu börjar det göra ont i de två tänderna igen!!! Så antagligen måste jag göra om skiten igen, jag som är så spruträdd. Förra gången fick jag fem sprutor innan bedövningen tog på den ena tanden och tre på den andra :( Hoppas verkligen att jag inte behöver betala fullpris!

Nu är jag snart hemma i Linkan igen och då blir det ett ryggpass på gymmet.



Kommentarer
sundarii

Du kommer överleva :-)

2011-11-16 @ 12:18:35
Kecka

Jag överlevde Sandra! Men det var på håret... ;-)

2011-11-17 @ 16:27:28
sundarii

Äsch, du har varit med värre saker. Det gjorde väl ondare att snubbla på skoltaket och åka ilfart till akuten med en kraftig stukad fot ;-)

2011-11-23 @ 13:03:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0