Skön känsla

Började dagen med ett gympass, tränade axlar, triceps och mage idag. Har redan lite pirr i magmusklerna! Efter träningen blev det lunch med Johan, smaskig tacopaj. Nu ska jag plugga in lurarna i öronen och transkribera den första intervjun till vårt examensarbete :D Tjoho, så skönt att ha kommit en bit på vägen!!!

Idag åker min guldklimp Heidi till varmare breddgrader med sin bättre hälft. Hoppas du får det super gumman!!! Glöm inte det traditionella kortet till mig ;)

Förresten, fy vale vad dåliga ni är på att lämna kommentarer!!!!



Kommentarer
sundarii

Hos mig är oxå alla mina kommentatorer borta med vinden..

2011-11-22 @ 17:07:42
prullan

Förlåt, ska börja kommentera mer=)

2011-11-22 @ 18:19:10
Fredrik

Din blogg suger, därför inga komentarer, du skriver bara om att du äter o tränar det är inget spännande haha.. Skicka din julklappslista så ja kan börja handla..

2011-11-23 @ 00:13:54
Kecka

Sandra: Ja, visst är det tråkigt :-s

Prullan: Ja det tycker jag. Vad glad jag blir, visste inte ens att du läste :-)

Fredrik: Din lilla röv! Du är bara avundsjuk på Johan att han får äta så god mat :-d Jag ska se om jag kan skriva något inlägg om vapen, ATV, raggarbilar och brudar med stora pattar så herrn kanske blir nöjd ;-)

2011-11-23 @ 10:39:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0