Bye bye yellow!

Fy satan att man aldrig lär sig. Blekte slingor själv i somras och det blev bra. Testade därför efter lite påtryckning av Johan att helblondera håret.... Resutat: pissgult!!! Arrrgghhh!!! Jävla röv, vad korkad man är. Idag har jag varit hos frissan och rättat till mitt misstag och köpt produkter till mitt stackras hår. Så ja, nu är man typ pank. Försökte ta ett par kort (läs tjugo) för att lägga upp på bloggen men jag såg ut som ett mongo på alla så det sket sig.

Nu kommer Johan hem snart och då blir det att åka till mor och far och inta lite föda :D



Kommentarer
sundarii

Gumman. Har du inte lärt dig vid det här laget att ALDRIG lyssna på sin karl så fort det gäller hår? ;-)

Haha, skoja bara. Han menade inget illa men det går inte färga håret helt platinablont utan frisörhjälp.



Åh! Var det vi som färgade håret blont och hade folie över? Eller var det jag och Sara? Hm hm hm...

2011-10-08 @ 11:33:23
Kecka

Jo, jag vet! Korkat ;-) Försvarar mig med att det hade gått om jag inte hade gammal färg i längderna. Blev uberblond på utväxten :rolleyes: Tur att frissan kunde rädda mig i alla fall! Hm, tror det var vi tokstollar som gjorde det, hihihi.

2011-10-08 @ 22:12:33
Mamsen

Ursäkta!!! Du är ju alltid vacker vilken färg du än har på håret. :-P

2011-10-17 @ 21:40:21
Kecka

Men så go du är Mami :blush:

2011-10-30 @ 20:38:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0