Ops I did it again...!

Nu har det gått en evighet igen sen jag skrev sist. Kompenserar med en bildbomb och ska försöka bättra mig! ;)

Kasper sträcker sig efter att ha sovit i "trädgårdslandet"

 

Min skor :love:

Max blev kär i kartongen, som alltid!

 

Konstig insekt

 

Bodde ju hos Helena och Fredrik en månad. Här använder Helena Fredrik som tumstock för att veta hur lång matta de ska köpa. Fyra meter blir bra kom de fram till.....

 

Helenas och mitt nya intresse - virkning

Första kreationen

 

Fredrik visar hur man virkar

 

Johan kom och sov över och fick morgongos av Diesel

 

Ullis och Mix äter efterfestpizza

Kan tala om att han var i sjunde himlen!

 

Mys framför tv:n

 

Uppmärksamhet tack!!!

 

Mix har gjort bort sig eller något och skallar madrassen

 

Testade att fixa mina silverörhängen med salt, folie och varmt vatten

 

Funkade kanon!

 

Mysfika och tjejsnack med Karro

 

 



Kommentarer
sundarii

Åh, vilka fina bilder! Haha, Raja sover oxå så där som Max. Och du, vilka jävla snygga skor sen då!!!:-d

2011-10-30 @ 10:46:51
Kecka

Ja, jag har fått för mig att de är lika knasiga de där två! Skorna - I love them! Dock är det bra om man är lite salongis när man tar på sig dem för då känner man inte riktigt hur höga de är



:rolleyes:

2011-10-30 @ 12:06:36
sundarii

Haha! :-d

2011-10-31 @ 15:50:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0