48 dagar kvar till examen!

Den här helgen har jag belönat mig själv med ordentliga sovmornar, så himla skönt och välbehövligt.

Igår letade jag artiklar till ett omvårdnadsarbete. Har sparat 18 stycken som jag ska gå igenom för att se om de passar. Skrev även ner en fel fakta. Idag när Johan åker till garaget ska jag fortsätta med det arbetet och även leta efter en artikel om palliativ vård till ett annat seminarium.

Har tränat idag och det gick bra. Testar lite andra övningar eftersom jag får ont i axlarna av vissa övningar vilket troligtvis beror på att jag har skolios. Idag blev det ett ben och bicepspass. Körde benutfall med hantlar på elva kilo styck. Snacka om att det tog! Känner redan i baksida lår och rumpan, undra hur det kommer kännas imorgon då :S

Till lunch efter träningen blev det äggröra med rödlök och färska champinjoner och till det den nya favoriten flatbröd (jag vet vad du tänker på Sandra!) som bara innehåller 12 kcal styck. Mix var duktig och fixade egen lunch.



Kommentarer
sundarii

Hihihi :-P

2012-04-22 @ 15:58:34
Anonym

2012-04-23 @ 23:58:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0