59 dagar kvar!

Kattastrofnatt, med betoning på katt, var förra natten!!! Stackars Karro som sover över under KUA:n blev terroriserad av Mix som fick för sig att han skulle ut, så han gick runt och pep och skrapade på balkongdörren. Kasper blev hungrig mitt i natten och gick därför och trampade mig i ansiktet och använde även mitt ansikte som kudde. Kom på runt fyra tiden att han kanske var hungrig, gav honom mat sen var det bara en timme kvar tills klockan skulle ringa :/ Skapligt trötta tjejer idag!

Denna natt lär nog bli bättre eftersom monstren varit ute hela dan. De sover som klubbade sälar.

Efter KUA:n blev det en snabbis till stan för att köpa en pluska som jag kikat på. Sen åkte vi hem och pluggade lite inför tentan och på kvällen blev det storkok av kyckling red curry. Visar även en bild på den smarriga maten Karro bjöd på idag.

Nu ska jag sova som en liten nöffe!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0