Jag lever!!!

Det är mycke nu så bloggen blir lidandes. Jag är i alla fall hur glad som helst för jag klarade den praktiska NKSE-tentan som jag hade i måndags. Fick godkänt med bravur :) Och patienten sa till min handledare att jag kändes professionell, hihi. Det är ju vad patienterna tycker och upplever som är det viktigaste. Fick resultatet från den skriftliga tentan i fredags och jag klarade den med, tjohoooo!!! Snart är jag verkligen klar, helt ofattbart.

Igår var jag på fest hos Jonna. När de åkte in till stan gick jag hemåt och det ångrar jag inte nu ;) Idag blir det middag för att fira svärfar.

Bjuder på lite bilder



Kommentarer
Mamsen

Hittade en bit "nergrävd" veteskiva när jag bäddade rent i min säng härom dan! Undrar var den är nu! Åts den upp eller är den nergrävd nån annan stans?? :question:

2012-05-03 @ 21:12:25
Kecka

Fniss, tokiga söta hund :-d Bra att ha om det skulle bli tuffa tider ;)

2012-05-04 @ 15:08:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0