Party

I lördags hade jag min födelsedagsfest och det var en riktigt kul kväll. Massor med fina vänner på besök. Först bjöds det på tacos sedan skålades det och pratades det för fullt. Det blev en sväng in till stan och Harrys. Massor av dans så det kändes som fötterna skulle trilla av när det var dags att dra sig hemåt. Karro, Mia, Helena och Fredrik sov över - mysigt :)
Dagen efter hade alla ont någonstans! Jag skulle få lift på Fredriks rygg vilket slutade med en nära titt på asfalten vilket var förklaringen till det onda i min höft.
Fina presenter fick jag med! En riktigt lyckad kväll!!!
Fick en bonus med - Helena och Fredrik stannade kvar en natt till :)

Hade inte så bra bilder i mobilen utan jag får lägga upp fler sen när jag har fått de bilder Leffan tog.



Kommentarer
Karolina

Mia ser lite skrämmd ut :-d

2012-04-18 @ 20:11:30
Kecka

Ertappad i tacoskålen ;-)

2012-04-19 @ 22:07:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0