Tentaångest

Nu har den obligatoriska tentaångesten knackat på min dörr och klivit in i mitt liv, igen! Det var länge sen sist men det är alltid lika obehagligt. Tentan är på fredag och jag håller på att gå igenom alla papper som jag sparat från terminerna. Ska strax börja på termin tre och det kommer gå snabbare ju längre jag kommer eftersom det nyaste är det jag kommer ihåg bäst. Stackars lilla hjärnan bara. När tentan är gjort och jag fått resultatet och det är ett G kommer jag äntligen kunna koppla av igen och ta tag i det sista som ska göras denna termin.

Träningen har halvt om halvt blivit lagd på is pga tentan och praktiken :( Det tar tid att bygga upp muskelmassa men det går relativt fort för den att krympa, vilket inte är kul.

Nu blir det mer läsning!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0