Trött tjej

Tycker inte jag hinner med någonting den senaste tiden. Är sååå trött, Johan blir lika förvånad varje gång som jag säger att jag ska gå och lägga mig före honom. Har inte många pass kvar på praktiken vilket är skönt. Det är kul men nu vill man by bara bli klar och få tjäna lite pengar och inte jobba gratis ;)

NKSE:n har jag ju inte ens bloggat om sen jag skrev den. Den kändes väl lite så där, en del frågor var lite knasiga. En var bland annat om ramadan... Var det sjuksköterska jag läser till?! Tror att det kan gå vägen men jag vågar inte hoppas för mycket. Svaret kommer om typ en vecka och det är alltid lika jobbigt att vänta.
På måndag ska jag göra den praktiska NKSE:n, så nu är jag nervös för den också. Påfrestande för lilla mig det här.
I helgen blir det att fixa med ett omvårdnadsarbete som handlar om skallskador.

När jag kom hem idag bakade jag surdegsbröd à la snabbmodell. Fyra timmar tog det och det har fått godkänt av Johan. Själv ska jag äta det till frukost, har nog förbrukat min kalorikvot idag nämligen ;)

Natti natti



Kommentarer
sudarii den nyfikne

Ramadan?!?!?! HAHAHAHA! Vad har det med sjuksköterska-yrket att göra? Hur man kan bäst pilla ut en lammkotlett ur en tjock arabs hals utan att skada kotletten? HAHA. Nejvars, nu var jag elak. Mot lammet. ;-)



Du! En fråga. Det finns en kille, vars äger en butik i Centrum, och han är så BRUN runt ögonen så det är skrämmande! Vad kan det bero på? Hjärtfel eller fel kost eller vad? Man blir en aning skrämd när han tittar på en. Han har fina saker och jag har varit sugen på att gå in där och titta men törs inte pga hans halloweenögon. Man har lust att peta på hans magkula och säga åt honom att bry sig om sin hälsa.

2012-04-21 @ 09:26:39
Kecka

Tss, knäppo!



Stackarns gubben som ser en tjej stryka runt hans affär men som inte vågar gå in pga hans ringar ;) Jag surfade runt lite snabbt på nätet och kom fram till en del alternativ som hans ringar runt ögonen kan bero på. Huden runt ögonen är ju väldigt tunn och ganska känslig så kanske beror hans ringar på att huden runt ögonen är melanin efter solskad. Kanske har han problem med njurarna. Är det mer blåaktiga ringar kan det vara blodkärlen som lyser igenom. Eller så är ser han ut så för att han helt enkelt sover för lite.



Han är nog inte farlig Sandra, våga gå in! :-)

2012-04-21 @ 13:34:22
sundarii

Han ser ut som en lång tjock monster, med världens magkula. Men fyyyy, han kanske är världens finaste människa men jag vågar inte! Åh, tänk om hans bruna smittar av sig!



Haha. Så larvig jag är.

2012-04-22 @ 15:58:14
Kecka

Hahaha, så länge du inte hånglar med honom ska det nog vara lugnt :-d

2012-04-22 @ 17:39:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0