Hej igen!

Så här länge har det nog aldrig gått mellan inläggen. Men appen till bloggen har inte fungerat och sen har jag haft fullt upp med jobbet.

Nu har jag bara en vecka kvar på jobbet sen börjar jag på Onkologens avdelning. Helt sjukt hur fort sommaren har gått!!! Det känns tråkigt att sluta, dels för att jag har så fantastiska arbetskamrater och för att jag trivs så bra. Men det kanske blir kanon på avdelningen med.

Har en liten minisemester hos Helena och Fredrik och har även lyxat till det med att ta ut en semesterdag på fredag.

Med mig är det ganska bra om ni vill veta förutom att jag fick vattenplaning med bilen i vecka och körde av vägen rätt in i en vall. Så bilen har numera en motorhuv som står upp som ett tält, en spoiler som är i tusen bitar, intryckta skärmar och enögd. Själv är jag mörbultad en börjar hämta mig. Har ont på baksidan av låret, vänsterarmen, huvudet och nacken. Slog i huvudet i sidorutan och fick en flygande kattmatsburk i skallen... Så förutom allt detta mår jag bra ;)

Sandra är så gullig och hjälper mig att fixa till bloggen så förhoppningsvis kommer jag ha en jättefin blogg snart!



Kommentarer
sundarii

Men gu, säkert att du mår bra?! Fan Kecka, varför har du inte ringt mig?! Iofs, vad skulle jag kunna göra så det blev ogjort men... jag kunde åtminstone fått trösta dig. ;-( Vad skönt att du inte blev allvarlig skadad. Shit vad otäckt.

Vad skönt att höra att du trivs så bra på sjukhuset!

Nu har skolan och dagis öppnat igen efter sommarens ledighet och nu har jag åtminstone tre timmar varje dag utan barn så jag kommer kunna arbeta med din blogg igen utan att bli söndertjatad och störd. Maila över ditt lösen och loggin, missade det förra mailet nämligen, så kör jag igång i morrn :D

2012-08-26 @ 11:37:17
Rebecka

Jo det var riktigt läskigt men snart är jag på banan ingen. Det är bara mitt lår som inte riktigt vill än.

Jag ser fram mot när min blogg är fixad och klar. Jag har ett par nya idéer så jag skriver ner dem i mailet med mitt lösen till dig.

:-)

2012-08-28 @ 17:22:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0