Fint som snus och bokstäver

Johan väckte mig ur min skönhetssömn och sa att det var dags att gå upp. Efter frukosten for vi till Maxi och handlade lite till helgens middagar. Köpte även blomjord eftersom de nedrans blomflugorna inte dör ut utan fortsätter att nuppa på kanten av glaset med giftet som deras kompisar ligger och flyter i. De är inte lite fräcka! Så nu blir det att ta i med hårdhandskarna och skrota deras barnkammare. Aldrig att jag har ogillat dessa as så mycket tidigare, nu är det krig!

Dagens middag blev kycklingrullader med parmesanmos och det var smaskigt.

Jag har även skrivit på min examinationsuppgift och är snart klar. Imorgon ska jag till bibblan för att fylla på med det sista och sedan skicka in den. Det kommer vara en härlig känsla när den är klar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0