Heeelg!

Så då var denna vecka till ända! Fort går det men jag har hunnit med en del i alla fall. Jag har gjort en egen sänggavel till den nya sängen. Ska lägga ut en bild på den men jag håller även på att göra två nackkuddar så det kommer bilder när de är färdiga. Igår kom Christin hem till mig och tog en fika. Vi hade tänkt pyssla med något men det slutade med att vi gosade ner oss i soffan och bara pratade om allt och inget hela kvällen istället. Kasper var särskilt förtjust i Christin, han som brukar vara lite reserverad annars. Kanske kände han på sig att hon har en söt liten kattjej hemma ;)

Idag har jag kört ett ben- och bicepspass och nu ska jag sortera lite tvätt...

Vi skulle ätit tacopaj idag men Johan var sugen på pizza så det blir det istället!

Ja just det!!! Imorgon ska vi på "Halv åtta hos mig" hos mamma och pappa! Mamma har köpt ett spel så det kommer vara precis som de gör på tv, en trerätters middag som vi alla kommer betygsätta och så kommer vinnaren få en fint pris. Så nu snurrar det runt en massa maträtter i huvudet på mig, vi måste ju bjuda på något fint så man har en chans till vinsten ;)



Kommentarer
sundarii

Men gu vad kul! :-d

2012-01-22 @ 19:29:39
Kecka

Ja det var jätteskoj och gott :-)

2012-01-23 @ 10:30:17
Heidi

Vad mysigt :-)

2012-01-24 @ 08:30:48
Kecka

Ja visst! En väldigt rolig ide som mamma kommit på :)

2012-01-25 @ 11:03:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0