Krångel

Tydligen har det inte gått att kommentera mina inlägg?! Tänkte att det kanske är den senaste uppdateringen blogg.se har gjort på mobil-appen som strulat till det. Jag kan verkligen säga att det finns mycket att förbättra på den appen! Men i alla fall, nu testar jag att göra ett inlägg från datorn istället så får vi se om det går bättre. Tog sovmorgon idag med! Det är så skönt att bara få vakna vända på sig och sen somna om en stund till. Sen när jag vaknat ligger jag och drar mig och surfar på mobilen så den här veckans förmiddagar har tillbringats i sängen :) Nu har jag laddat med en tallrik gröt och den ska bara få sjunka ner lite sen blir det ett triceps- och magpass. Vågen visade 0.5 kilo ner idag men det kan ju lika gärna vara att jag har mindre vätska i kroppen. Men men, som tjej är det en skada att kolla på vågen. Imorgon ska jag nog ta fram måttbandet istället, var nog någon gång i höstas som jag mätte mig sist så det börjar ju bli dags. Weiii, känner att jag är på gång nu! 4 styrketräningspass i veckan siktar jag på och ska även försöka få in lite gruppass. Det som avgör hur många pass det blir per vecka är kroppen och skolan. Tog vilodag igår och har bokat in zumba på lördag. Ska bli kul att testa det! Så vi får se om jag hinner med två gympass och zumban, det blir ett pass per dag till veckan är slut i så fall och då blev det fyra styrketräningspass och två gruppass totalt, inte illa pinkat!


Kommentarer
Heidi

Nu funkar det :)

Duktig du är som tränar :thumbup:

2012-01-19 @ 21:04:34
Kecka

Tjoho!

Tack gumman! Jag är inne i en period nu där träning är jätteroligt!!! :)

2012-01-19 @ 21:57:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0