Pluggandet är igång

med stormsteg! Första scenariot vi fick att jobba med var verkligen något att bita i. Jag känner att jag måste läsa mer så det kommer jag göra imorgon när jag har studiedag. Nu är fallen vi får mer komplicerade och patienterna är multisjuka så det gäller att kunna prioritera. Skitsvårt men jag känner att detta kommer verkligen lyfta mig framåt och när jag varit en tid på min praktik kommer jag förhoppningsvis känna mig lite tryggare och tro mer på mig själv.

I slutet av den här sista terminen på utbildningen kommer vi ha en examination som kan ta upp vad som helst från de tidigare terminerna... Behöver jag tala om att jag har skakiga knän?!?!

Som vanligt får jag hjälp sällskap när jag pluggar. Konstigt att min fina kissar som aldrig är på bordet annars tror att det är okej bara för att jag pluggar, sötnötar.






Mix läser på ;)


Kommentarer
sundarii

Sötnosar :love:

2012-02-02 @ 17:02:27
Kecka

I know!!!!

2012-02-02 @ 21:01:33
Storasyster Helena

Vad ska Mix bli när han blir stor?!!

Haha han pluggar hårt ser jag, helt fokus...

2012-02-18 @ 08:54:52
Kecka

Hehehe, ja han är så söt den lilla token. Tror han ska bli provsmkare på en chark eller nått ;)

2012-02-22 @ 12:50:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0