Termin 6

Testar att blogga från mobilen för att se om det går att kommentera denna gång. Så tråkigt om det inte går eftersom det är så smidigt!

Igår började termin 6! Så nu börjar allvaret och det är inte långt kvar till jag slipper allt plugg - Hallelulja!!!

Gårdagen innehöll mycket information om terminen och vi fick klart för oss att planering är A och O för att ro denna termin i hamn. Vid lunch passade jag och Karro på att ta en lillvil och ligga sked - Najs ;)
Eftermiddagen avslutades med basgrupp och det var ett rätt mäktigt scenario men mycket är repetition.

Idag hoppade jag ur sängen vid sju och fixade en frukostbricka sedan gick jag in och sjöng med min ljuva stämma och gav Johan frukost på sängen eftersom han fyller år idag! Kanske inte det bästa sättet att vakna på, hihi.
Sedan bar det iväg mot skolan, vi hade en föreläsning om när kroppen går in i chock. Väääldigt intressant!
Tyvärr missar jag sista föreläsningen som handlar om cancer.

Ett kallt Norrköping idag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0