App-strul

Nu är det krångel igen med den senaste appen som jag laddade ner med blogg.se, suck. Jag kan helt enkelt inte logga in på bloggen via appen så därför har det inte blivit så mycket bloggande. Det är så sållan som jag sitter vid datorn nu för tiden, man har ju allt man behöver i iPhonen.

I helgen har jag och Johan hjälp Mia och Kaj att komma iordning i deras nya hus. Jag har bland annat tapetserat åt dem. Idag är jag helt slut och har ont i kropp och huvud. Jag som aldrig brukar ha huvudvärk, hoppas det ger sig snart.

Helgen har verkligen bara flugit iväg och jag känner att det inte vore helt fel med en extra dag ledigt. Imorgon kommer jag vara helt själv på gyn-sidan. De två som jag jobbat med tidigare går på semester och hon som jag ska jobba med är ledig på måndagar. Det ska bli spännande att se hur det går ;) Nej då, de har lärt upp mig bra tycker jag.

Nu piper tvättmaskinen om att det är klar så det är väl bäst att hänfa tvätten. Ska försöka slänga in inlägg lite oftare!


Kommentarer
sundarii

Jag själv har problem med min blogg, kommer inte in "lösenorden överenskommer inte" AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! :mad: BLIR SÅ ARG. Kommer inte in varken på dator eller app eller någon annans dator. Jävla skit.

2012-07-15 @ 18:24:42
Rebecka

Suger getpung!!!! :mad:

2012-07-16 @ 22:21:51
sundarii

Kommer fortfarande inte in på min blogg. ;-( har mailat till kundservice men har foooortfarande inte fått svar, skrev till dem för åtta dagar sen. Jag kan ju öppna en ny blogg men jag vill inte, allt mitt liv ligger i sundarii-bloggen, bilder, design, och ja - bloggnamnet är mitt liv. Kundservice får ta och hjälpa mig snart tycker jag. De kanske har semester?

2012-07-19 @ 10:41:09
Rebecka

Så himla dåligt!!! Jag kan logga in på datorn men inte på mobilen och då blir det att jag inte bloggar eftersom jag aldrig sitter vid datorn längre :-( Det var likadant en annan gång när de uppdaterade appen på bloggen, då funkade det inte heller som det skulle.



Sen undrar man ju, bara för att det är semestertider ska det inte ta så fruktansvärt lång tid. I värsta fall är det väl bara för dem att återställa det de ändrat på?!



Grrr, riktigt förbannad just nu!!! :thumbdown:

2012-07-23 @ 21:37:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0