Grattis Sverige!

Har chockat mig själv genom att ha tvättstugan mellan 7-10 idag! Väääldigt stor bedrift om ni frågar mig. Har ätit min frukostgröt nu och det är helt knäpptyst här hemma. Småpojkarna har ätit frukost och är ute och njuter av solen medan den stora fortfarande ligger utslagen i sängen. Är inte riktigt van vid detta...

Aja, jag lär ju bli klar i tid till examensmiddagen i alla fall. Ska vara hos Karro runt två sen ska vi dra vidare på lite försittning hos en klasskamrat. Sen middag och efter det krogen. Parteyyyy! Fast jag får ta det rätt lugnt eftersom jag inte har tid att vara bakis imorgon eftersom jag ska förbereda för festen som är på fredag.

Fattar inte att jag ska jobba som sjuksköterska på måndag....!

Tjo! Nu ropar tvättstugan!!!



Kommentarer
Heidi

Hoppas ni får en toppenkväll :)Nu är det nära!! Ses på fredag hjärtat!Puss

2012-06-06 @ 22:16:17
Kecka

Tack Gullet! Du hörde ju hur jag lät dagen efter ;-)

2012-06-08 @ 09:05:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0