Redan onsdag!!!

Hujedanmig vad tiden går fort! Jag hinner inte riktigt med nu igen. På jobbet går det också i full fräs och jag lär mig något nytt varje dag. Mina kollegor sa till mig idag att de tycker jag är jätteduktig och att jag lär mig snabbt :) En patient sa även till min ena kollega att hon tyckte om mig och att de borde se till så jag fått jobba kvar efter sommaren. Hur gulligt var inte det!? Älskar jobbet och mina goa patienter. Visst är det tungt med svårt cancersjuka patienter och man blir ledsen ibland men i det stora hela består dagarna av glädje. Vi skrattar mycket, både med varandra och med patienterna och varje dag får vi höra hur mycket det betyder för dem. Helt klart bästa arbetsplatsen hittills.

Efter jobbet åkte Johan och jag till Hamlet och tog plankstek till middag, riktig vardagslyx. När jag kom hem fixade jag matlådor, ni ser receptet i det tidigare inlägget.

En bild på maten och så bjuckar jag på en outfit-bild ;)



Kommentarer
sundarii

Sjukvården behöver fler sjuksköterskor som dig :-d

2012-06-29 @ 12:25:28
Rebecka

Tack gumman! Ja, det finns verkligen hemska människor som jobbar inom vården :mad:

2012-06-29 @ 19:17:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0