Skitväder!!!

Vart f*n tog sommaren vägen!?!?! De här dagarna är typ min semester eftersom jag ska jobba hela sommaren och efter det ska jag säkert jobba på ett annat ställe direkt så jag har inte en aning om när jag kommer ha semester nästa gång. Sen vill jag ju ha fint väder på examensmiddagen och examensdagen. Snälla ge mig sooool!!!

Idag trotsade jag vädret och åkte till stugan och klippte gräset i duggregn. Turligt nog gick det ändå. Efter det stannade jag till hos Ullis och firade William som fyllt år.

Det börjar även bli lugnt på himlen efter all flyguppvisning som varit i helgen. Helt sjukt vad det dånar när de flyger förbi!

Nu har jag tränat och ätit en smarrig middag så det får bli en film att avsluta kvällen med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0