29 jordsnurr

Igår fyllde jag år och firades av min härliga familj. Mycket bullar, kakor, paj, tårta och härliga skratt. Fick presentkort och pengar så jag kan höja standarden i min garderob, mycket bra! Av Johan fick jag ju den fina väskan som självklart invigdes igår! Han gav mig även ett presentkort med honom fyra timmar (!!!) på stan och tillgång till hans kort ;) Fick även en toapall av Helena och Fredrik som jag vid ett dimmigt tillfälle sagt att jag vill ha för att förbättra toabesöken... Fina blommor från kusin och moster fick jag med. Båda i rosa :D Av söta Karro fick jag ett vykort med en snygg karl och en fin kompistext och ett igångtriggande av nyfikenhet eftersom jag får presenten på min fest!

På lördag kommer Johans familj och firar mig och Ullis. Alltid kul att bli firad fler gånger.



Kommentarer
heidi

Åh vad fina blommor, kul att fylla år ju :) kram

2012-03-30 @ 23:12:26
Kecka

Ja jag älskar att fylla år eftersom jag är galen i paket! ;-)

2012-03-31 @ 01:02:07
Karolina

HIHI!!!! :-P

2012-03-31 @ 09:21:47
Syster Helena

Så fina bilder du har tagit. jättefint. Hoppas att du hade en bra dag och nu väntar jag med spänning på vad du ska köpa för fint. Kram:-d

2012-03-31 @ 11:24:40
Kecka

Tack Nena! Jag har verkligen haft en toppen födelsedag! Ska lägga upp bilder på det jag köpt :-)

Kramis

2012-03-31 @ 21:14:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0