Bra Rebecka!

Japp, jag kom iväg och nu sitter jag här i soffa och känner mig så nöjd som jag visste att jag skulle känna mig om jag kom iväg. Ett bröstpass på 60 minuter och 5.5 km på löpbandet blev det. Heja mig! Det var länge sen jag svettades så mycket, härligt.

Igår skickades uppsatsen in för granskning, tjoho. Börjar se ljuset. Nu behöver man inte tänka på den på två veckor, gutt! Nu blir det en dusch sedan ska jag slå en bläng på några artiklar om ledarskap. Imorgon blir det att påbörja arbetet om ledarskap undrar bara vad jag ska skriva om för scenario?



Kommentarer
sundarii

Jag ska vara gudmor och vara framme där bland massa folk - PANIK - den 29e april. Men det panik jag känner är inte just rampfebern. Det är MINA ARMAR. Har du någon bra tips på hur jag kan få snygga trimmade armar utan att behöva ta fusktabletter? Armhävningar 100 ggr om dagen? Vattenflaskor? Jag har ju inget gym så jag är ju rätt desperat.

2012-03-08 @ 19:34:51
Kecka

Fniss, toka! Dra ner på kolhydraterna och öka på proteinintaget kombinerat med PW och armträning :) Lycka till pärlan

2012-03-08 @ 21:40:20
sundarii

Åh, tack för tipset :-d:-d:-d

2012-03-09 @ 07:26:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0