Förberedelser

Imorgon ska vi ha Halv åtta hos mig, så hela kvällen har Johan och jag styrt i köket för att förbereda det mesta. Det har gått riktigt bra och jag hoppas på en toppenkväll där alla tycker att maten är god. Det känns bra att vi förberett ordentligt eller man kanske ska säga att det är tur att vi gjorde det. Man kan ju lätt bli tidsoptimist... Bara idag har vi hållt på i köket i fem timmar!!!

Imorgon ska jag åka och handla det sista som behövs sen blir det att duka långbord i vardagsrummet så alla får plats. Är så orolig att jag glömt något?!

Nu ska jag gosa upp mig hos gubben innan det blir sängen.


Kommentarer
Heidi

Åh vad roligt! Hoppas kvällen blir lyckad med det tror jag garanterat. Puss :love:

2012-03-03 @ 20:14:00
Kecka

Det blev jättebra, tack gumman! Hoppas allt är bra med dig. Fika i slutet på veckan kanske?

Puss

2012-03-04 @ 23:01:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0