Hårda tag!

Jisses vad duktig jag har varit idag! Hotade mig själv med att jag inte skulle få någon helg om jag inte skärpte mig och det funkade tydligen. Jag har gått och grinat lite över en del saker som varit jobbigt med plugget och när det blir för jobbigt och för mycket för mig orkar jag inte hålla skenet upp utan deppar ihop. Nu har jag legat med huvudet under kudden tillräckligt länge så det gick inte att ignorera det fakta att ledarskapsuppgiften var tvungen att fixas. Reste mig upp och klappade mig själv på axeln och satte igång. Efter tio timmar av läsande av artiklar, böcker och framför datorn är jag äntligen klar och nu mår jag genast mycket bättre!

Jag brukar fungera så här så när jag väl sätter igång brukar det gå riktigt bra. Nu har jag en molnande huvudvärk och ont i rumpan efter allt läsande och sittande så det ska bli skönt att sova. I helgen ska jag försöka läsa lite inför den stora tentan jag ska göra - NKSE. Då vet jag att jag kommer må ännu bättre :)

Bjuder på lite bilder från dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0