Härliga söndag

Vaknade med ett ryck imorse och trodde det var måndag och att jag försovit mig. Vilken härlig känsla det är att komma på att det bara är söndag och man kan vända på sig och somna om.

Idag blir det gymmet och så blir det nog bullbak för det kommer jag inte hinna med innan min födelsedag annars. Funderar på om jag ska bjuda på paj istället för tårta?! Tycker ju inte om tårta med sockerkaksbotten och vet inte om jag är sugen på kalastårta. Hm, det tål att tänkas på. Har nog inte tid att göra tårta heller ;)

Bilder från imorse



Kommentarer
Heidi

Åh vad gulliga bilder :-d

2012-03-26 @ 10:03:54
Kecka

Ja han är så söt och gosig. Morgonmys är det bästa han vet :-)

2012-03-26 @ 11:38:50
Syster Helena

Ååååhhh min lilla älsklings misse, så go han är. Du vet att han ska flytta hemifrån snart va hihi:rolleyes:

2012-03-31 @ 11:30:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0