Hjääälp!

Jag hinner inte med! Önskar verkligen att dygnet hade fler timmar just nu. Sov ju hos Karro och fick en toppenstart på dagen genom att kliva upp ur sängen och direkt få sätta mig vid ett uppdukat frukostbord. Hon vet hur jag ska tas ;)

Sedan blev det skrivande på varsitt håll - jag satt hemma hos Karro och skrev medan hon var i bibblan och skrev. Efter en sammanföring blev det hej då puss puss.

Hem till Linkan och till US, hade introduktion på akutmottagningen där jag ska ha min praktik. Det tog två timmar och jag känner mig helt salig över att få ha min praktik där, så spännande!

Mot gymmet för att köra lite triceps och mage. Sedan iväg till Tornby för att handla allt vi ska ha till middagen på lördag. Även en sväng till Systemet.

Landade innanför dörren klockan tio! Fixade lite med uppsatsen sedan en dusch och nu ligger jag här i sängen med en svag huvudvärk.

Någon som känner för att vara min personliga assistent ett tag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0