Kalas idag igen!!!

Gick natt fredag till lördag och det gick bra. Lagom mycket att göra och jag tog hand om en orange (rätt så sjuk) patient med bröstsmärtor och dyspne själv. Allt gick kalas och jag lyckades även sätta en nån fast han var väldigt svårstucken :)

Innan jag åkte och jobbade utnyttjade min present som jag fick av Johan. Det var så mysigt att strosa runt på stan och bara vara med varandra. Hittade inget som föll mig i smaken men när vi gick in på Stadium blev jag kär i märket Race Marine. Blev totalt fem plagg av det märket!!! Och ja, jag äääälskar randigt :love:
Hittade även en söt bikini på Gina Tricot. Har letat efter en röd med prickar så denna blev perfekt! Tycker det är snyggt när trosorna är lite bredare i sidan. Hade velat ha liiite äldre stil på toppen men man kan ju inte få allt ;)

Blev firad idag av Johans familj, Ullis och Michelle :) Fick mer bidrag till min förnyelse av garderoben - JIPPI!

Längtar till den 14:e då mina vänner kommer och firar mig. Ska bli så kul att träffa alla!

Nu blir det filmmys med hjärtat och imorgon börjar en annan praktik som kallas för KUA. Det är en ortopedavdelning som helt styrs av studenter. Jättekul ska det bli!!!



Kommentarer
Heidi

Jättesnygga kläder ju :) Snygg luvtröja/ jackan var!Det ska verkligen bli kul att fira dig snuttan :)

2012-04-01 @ 13:15:35
Kecka

Tack söto! Ja den tröjan är hur skön som helst!!!

Jag har ju fullsmockat hela tiden men jag vill sååå gärna ta en tripp med dig på stan snart!

Puss

2012-04-01 @ 23:14:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0