Måååndag

Tjo är våren här mon tro?!?! I vilket fall så var det en fröjd att cykla till praktiken imorse när solen lyste och jag hade glajjorna på och bra musik i öronen. Dock var det lite trist att vara inne hela dan när det var så fint ute men man kan ju inte få allt ;)

Gick till 17 idag sedan blev det ett ben och bicepspass på gymmet. Kom hem till ett dukat bord, Johan hade gjort köttfärssås. Så skönt att bara få sätta sig till bords efter en lång dag.

På onsdag ska jag testa på spinning. Jag har alltid varit lite anti mot det men tänkte att man kan ju inte säga något om man inte testat ;) Fick lite ont i knät när jag körde knäböj idag så hoppas det hinner ge sig till onsdag.

Nu blir det horisontalläge i soffan :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0