Praktik

Sitter i fikarummet och laddar med ett glas vatten innan mitt pass börjar. Det är lite lyx här för mig som inte är kaffedrickare - det finns en automat med kylt kolsyrat vatten! Mums :) Det behövs inte mycket för att glädja mig, fniss.

Under tiden som jag hittills har varit här på praktik har jag kommit fram till att jag ska köpa mig en cykelhjälm. Det är inget hårt våld som behövs mot huvudet innan det kan få katastrofala följder! Hamnar det bara på "rätt" ställe så är det bara att checka ut och säga morsning goodbye till jordelivet :bigeyes: När jag ändå är igång ska jag köpa mig en sadel också för att skona hönan... Vem vet, man kanske kan köpa hjälm till henne med!



Kommentarer
Johan

2012-03-20 @ 16:20:17
Johan

Låter bra att du ska köpa hjälm så du inte cycklar och dör men till höna behövs väl ingen hjälm den har väl vatt död länge?😳

2012-03-20 @ 16:23:40
sundarii

MOHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!



skrattar åt Johans kommentar

2012-03-20 @ 18:08:58
Kecka

Ha! Och det var inte Johan som skrev men möjligtvis Fredrik. Förresten, vad vet du om min höna :tired:



Inte skratta på min bekostnad Sandra ;-)

2012-03-20 @ 22:48:38
sundarii

Hahahaha! Jodå, jag får skratta hur mycket jag viiiiiill! Skratt förlänger ju livet, vet inte du om det som är snart sjuksköterska? ;-)

2012-03-21 @ 13:04:40
Anonym

Ludvig säger att ja borde köpa en hjälm så jag ska med göra det har jag tänkt :-d bra

2012-03-21 @ 18:25:11
Kecka

Ok då Sandra! ;-)



Ja Heidi det låter väl som en bra ide. Så kan vi cykla säkert sen :-) De är smarta barnen.

2012-03-21 @ 21:33:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0