Seg dag igår

Vaknade halv fem och kunde inte somna om fast jag var dötrött. Hasade mig upp ur sängen när klockan ringde och fixade till mig. Gick till bussen som aldrig kom eftersom jag tittat på köksklockan som uppenbarligen inte går rätt. Sprang hem och hämtade nycklarna till förrådet för att ta cykeln. Cyklade som en tok och hann med bussen som tur var. Kommer till skolan och sätter mig till rätta för dagens första föreläsning. Efter tjugo minuter konstaterar vi att det inte blir någon föreläsning!!! All denna stress i onödan...

Karro och jag satte oss i bibblan och läste lite istället. Sedan var det föreläsning om cytostatika vilket var väldigt givande för mig eftersom det är vad jag kommer jobba med i sommar.

Missade matlåda idag men fick äta som Lady och Luffsen med Karro :) Vi tog en PN innan basgruppen, gutt!

Fika och klänningköp hann vi med också. Nu ska den sista orken klämmas ur på uppsatsen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0