Sköna söndag!

Behövde verkligen helg! Det tar på krafterna när man har praktik. Det blir på ett helt annat sätt mot när man jobbar eftersom som student vill man visa sig på topp och vara intresserad heeela tiden. Man tillåter sig inte att koppla av i rädsla för att handledaren ska tro att man är lat. Jag blir så trött av det och vet att jag inte är den enda. Karro är precis likadan har hon berättat. Man vill ju vara så duktig hela tiden. Två veckor av nio avklarade nu i alla fall ;)

Just nu är det lite slapp i soffan som gäller medan Johan kollar på F1. Sen blir det gymmet, ett bröstpass och sedan ett konditionspass efter det. Ska även läsa igenom en del artiklar som jag letade fram igår. Vill hinna så mycket som möjligt med Lesarskapsarbetet idag eftersom veckan som kommer är fullspeckad. Tänk vad skönt om man bara kunde få ta helg när det är helg! Men snart är jag där så det är bara att härda ut.

Vart har alla kommentarer tagit vägen förresten?!?!

Har fått en tidig födelsedagspresent!!! Så glad fast jag får inte använda den förns jag fyller.



Kommentarer
sundarii

Väsknörden nummer ett :-P



Rasmus, Ida och Krille var inne på akuten i fredags :bigeyes: dock på barnakuten pga allergichock på pojkstackarn.

2012-03-18 @ 20:33:13
Kecka

Såklart! :)

Men usch då! Hoppas det gick bra!!!

2012-03-18 @ 21:01:40
sundarii

Antagligen har han blivit allergiskt mot nötter helt plötsligt men ingen vet. AllergiCentrum är inkopplad iallafall. ;-(

2012-03-18 @ 21:13:53
Kecka

Aha, nötallergi är verkligen inte kul!!! :-(

2012-03-18 @ 21:26:52
Mamsen

Tjusig!:thumbup:

2012-03-31 @ 08:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0