Stickdag

Idag fick jag gå med två andra sjuksköterskor som var hur goa som helst. Har skrattat hur mycket som helst idag! De gjorde som mission att jag skulle få sätta så många PVK:er som möjligt idag. (Ni vet en sån där man brukar få i armen som man kan få dropp genom)

Riktigt bra att gå öva ordentligt för det är verkligen något som man måste träna på för att bli riktigt duktig. Det känns som att stickvagnen har suttit fast vid min sida hela dan. Har lite egna patienter nu med och det känns bra. Det som jag inte är van vid är att det är väldigt korta möten i jämförelse med hur det är när man är på en vårdavdelning.

Nu är det natti natti för att ladda för en ny dag på akuten. Imorgon blir det även det där spinningpasset jag pratat om, får väl se vad jag tycker om det imorgon kväll ;)



Kommentarer
Heidi

Du har fullt upp du gumman :-d Kul att du trivs på akuten :)

2012-03-14 @ 20:50:05
Kecka

Ja nu är det verkligen fullt upp. Idag kom jag inte hem förns kl 19.30 :) Det känns jättebra tack.

Puss

2012-03-14 @ 21:03:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0