En bra onsdag

Förmiddagen började med att jag följde med Ullis till Elgiganten för hon skulle byta en kamera. Även sötnosen Michelle var med. Blev en snabb sväng på Ikano på typ 15 minuter sedan åkte vi hem till mig.

Ullis är ju lite kräsen så hon fick bli min försökskanin vad det gällde proteinmilkshaken, hihi. Lite knorrande men den fick tillslut godkänt vilket är ett toppenbetyg!!!
Michelle fick en med såklart men den gjorde jag på mjölk, yoghurt och jordgubbar. Fick en rynkande näsa till svar men när jag hade haft i en tesked socker slank den snabbt ner :)

När de åkt hem drog jag igång den sista maskinen med tvätt och åkte sedan till gymmet. Det blev ett bröst och bicepspass så nu är jag helt skakis i armarna, precis som det ska vara efter ett bra pass.

Nu tittar jag på Bygglov och sen ska jag och darlingen titta på en film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0