Fredagsmys

Det blev ett par timmar framför datorn med de kära artiklarna sen i alla fall. Den sista jag gick igenom var verkligen kanonbra och passar mitt arbete hur bra som helst. Blir glad när jag märker att jag blivit duktigare på att hitta bra artiklar. Har flera artiklar kvar men frågan är om jag inte snart har fått ihop tillräckligt. Det är så svårt att avgöra hur mycket som behövs när man bara ska ha en muntlig redovisning. Jag får väl rada upp katterna och lite nallar för att öva och se hur lång tid det tar ;)

Till middag blev det plankstek utan planka, riktigt gott!

Imorgon åker vi till Helena och Fredrik. Bilen strulade efter kortegen förra helgen så den fick bli kvar, så Johan ska fixa den imorgon. För mig gör det inte ett dugg eftersom jag får träffa Helena igen :D



Kommentarer
Anonym

Åh så gott det ser ut. Vad duktig du är på att uppdatera din blogg, jättekul :-)

2012-05-05 @ 11:06:16
Heidi

Det tidigare inlägget är från mig Heidi :)

2012-05-07 @ 21:43:21
Kecka

Tack gumman vad gullig du är :)

2012-05-07 @ 22:30:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0