Helgen

Helgen som var blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... Fredagen var lyckad och vi hade riktigt kul. Min mage valde att säga upp sig på lördagen så jag låg däckad fram till klockan fem på eftermiddagen. Dock var det rätt mysigt att ligga i sängen med goa Karro och bara ta det lugnt. Vi läste lite tidningar, snackade en del och slumrade till mellan varven.
På kvällen blev det endast en cider för min del och vi missade "utgången" i Mönsterås eftersom vi inte visste att man var tvungen att köpa förköpsbiljettet... Det slutade med att vi drog till Oskarshamn och gick ut där men det var rätt dött. Egentligen skiter jag i vilket, är mest glad över att få ha en kul och mysig helg med Karro <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0