Klart!

I onsdags la vi fram vår uppsats och det gick bra :) Fick bara lite småpill att fixa. Karro kom till mig idag så vi kunde göra det sista på den. Nu ska jag bara göra om den till en pdf-fil sedan skickar vi in den, tjohoooo!

Igår opponerade vi på ett annat par och det gick bra. Vi fick fina ord från examinatorn om vår opponering.

Tänka sig, jag var inte ens på gränsen till att bli generad någon av gångerna fast det var en massa som tittade på oss när vi pratade, hihi. Jag hatar ju att redovisa och liknande saker! Hoppas det går lika bra när jag ska redovisa mitt omvårdnadsarbete.

I helgen ska jag göra klart omvårdnadsarbetet sen har jag INGENTING att göra på ett tag, helt fantastiskt!!!



Kommentarer
sundarii

Jag läste nog galet för fort så att min hjärna ändrar om ord som "opponerade" till "onanerade".......:blush: DÅ skulle det vara väldigt pinsamt.

2012-05-18 @ 09:16:11
Kecka

Ja tjena, det skulle jag inte vilja göra framför alla de människorna!!! :bigeyes:

2012-05-18 @ 13:10:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0