Måndag

Veckorna bara flyger iväg! Jag hänger inte riktigt med känner jag :big eyes: Idag for jag till Norrpan för att lyssna när två i klassen la fram sin uppsats. Man måste göra det fem gånger och vara med och diskutera sen ska jag och Karro lägga fram vår och så ska vi opponera på en annan. Nu har jag bara en kvar att gå på och det ska jag göra på torsdag.

Det blir att åka till Norrpan hela veckan förutom fredag. Det gör inte så mycket eftersom jag snart inte behöver åka dit längre :)

När jag kom hem idag åkte jag direkt till Ikano för att fixa presenter till Sandra och Leo som hade kalas idag. Johan blev impad över att jag kunde handla så fort ;) Från universitetet till Ikano, handla och till Mjärdevi tog det 35 minuter = superwoman!

Nu ska jag glo på hockeyn.

Visar lite bilder från helgen när vi promenerade i skärgården.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0