Taggad!!! (tre dagar försenat inlägg...)

Weeeeiiiiiiiiii!!! Sitter på tåget och är på väg till Karro för att gå på Bluesfestival i Mönsterås. Ska bli så himla skojsigt! Gick på den förra året och hade hur kul som helst. Vi har bestämt att det ska bli en ny tradition att gå på den. Känns även extra kul och viktigt nu eftersom jag inte kommer få träffa min böna så ofta efter examen :( Jag som är van att träffa henne flera gånger i veckan! Buhuu!

Har laddat med en banan än så länge så nu suger det lite i magen. Fick dock glädjande besked av Karro - det blir räkfrossa när jag kommer fram! Göttans värre.

Igår kväll blev det mys med mina grabbar. Kasper den token tryckte ut huvudet genom fönstret och studerade ett skrikande barn. "Tyst på dig!" tänkte han nog :)
Till sen middag blev det smarrig grekisk mat. Lite lyx på en torsdag eftersom vi inte kommer äta någon helgmat ihop.

När jag kliver av tåget är första anhalten Systemet :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0