Valborg och 1:a maj

Valborg firades hemma hos Helena och Fredrik. Först blev det lite grillat och sedan drog killarna iväg till Motorgårn och Helena och jag stannade hemma och drack lite vin och öl. Vi hade riktigt kul och mysigt, massa med tjejsnack och fniss. Jag lärde bland annat Helena finsk discodans och det är lika fult som det låter ;) Blev riktigt stolt över min elev!

Killarna ramlade in vid halv fyra på natten och var inte så pigga när det var dags att gå upp vid tio för att göra sig redo för cruisingen i Norrköping! Jag fick vara chaufför och det gick bra :) Kul att få köra finbilen. Brände upp vänsterarmen när jag körde kromat, hihihi.



Kommentarer
Helena

Tack gumman för en jättetrevlig valborg och 1maj. Jag ska öva mer på min dans:-d så ja kan briljera mer hihi.

2012-05-04 @ 19:26:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0