Effektiv söndag

Började med en sovmorgon så klart, måste ju passa på när jag är ledig. Min kropp och mitt huvud är helt slut efter allt jobb. Det är verkligen så stor skillnad från att jobba heltid dagtid mot att jobba heltid med blandat dag, kväll och natt. Är mycket tröttare nu och längtar faktiskt tillbaka till behandlingsmottagningen. Både vad det gäller själva jobbet, arbetskamraterna och tiderna.

Efter sovmorgonen åkte jag och plockade upp Christin för att sedan åka till Ikano. Jättemysig! Jag köpte en jeansskjorta, stolsdynor, glas, tyg och så "råkade" jag beställa en ny telefon hihihi.

Har även storstädat, lagat massor med mat, tvättat och även gjort massor med müsli. Det gäller att hinna med allt när man är ledig!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0