Ny dag nytt jobb

Idag börjar jag på Onkologens avdelning som jag har skrivit om tidigare. Det är med blandade känslor. Saknar redan mina fina kollegor och patienter på mottagningen. Men vem vet, jag kanske får komma tillbaka en dag.

Känner mig lite tom i huvudet, sov som en gris till klockan tio sen fot jag in och ut ur drömmarnas värld bra länge. Så en degig massa är väl bästa beskrivningen på hur det känns i mitt huvud. Får se om jag kvicknar till av cykelturen till jobbet.

Mina fina presenter jag fick när jag slutade:



Kommentarer
Anonym

Åh, så fint omtanke av arbetskollegorna :)

2012-09-05 @ 12:48:20
sundarii

Hm, det var jag som kommenterade där ovan.

2012-09-05 @ 12:48:47
Rebecka

Ja verkligen. De är så himla fina människor :)

2012-09-06 @ 11:27:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0