Tadaaa!

Har ni sett vad fin min blogg är!?!?!?! Världens gulligaste, snällaste überduktiga Sandra har hjälpt mig att fixa till den <3 Jag måste nog vara världens jobbigaste kund, fniss. Riktigt nöjd. Vad tycker du?

Idag är jag helt slut. Det blev nästan tio timmar på jobbet och inte mycket till rast, så det har varit fullt upp. Jobbar sex dagar den här veckan, är ledig på torsdag och nästa gång jag är ledig är nästa vecka. Så vi ska väl inte tala om hur trött jag kommer vara i början på nästa vecka. Blir lite tråkigt när man bara är ledig en dag eftersom man oftast är så trött då och därför inte får så mycket gjort.

Jag har i alla fall planerat in att åka till Ulrika marknad med mamsen om inte vädret är helt åt fanders.

Ny bil har jag ju även införskaffat eftersom den andra inte är så fin längre av någon anledning.... Fredrik kallar mig för "Folkraceförarn´ " Har bott i garaget den här helgen och förra för att fixa till bilen. Johan har mekat med den och jag har lagat rost, städat och vaxat den. Så nu skiner min bil mest på parkeringen fast den är äldst :P Lägger ut lite bilder på pärlan senare när tillfälle finns.

Puss


Kommentarer
sundarii

Kul att du blev så stolt :D Nejdå, du var inte jobbig alls. Du tänkte precis som jag med färgerna och så. Du var så enkel att samarbeta med :D Även om du måste offra smileysen så blev din blogg så otroligt DIG.

Kram!

2012-09-12 @ 15:51:54
Rebecka

Tack gumman! Jag är jättenöjd :) Funderar bara på om jag kan samma textstil i rubrikerna som första bokstaven i inläggen?

Smileys klarar jag mig utan nu när jag fått en så fin blogg!!!

Puss

2012-09-12 @ 18:58:43
Heidi

Sorry gumman att jag aldrig kommenterar med det går inte från min telefon och det är sällan jag sitter vid datorn..
Jättefin blev din blogg, ja e allt lite avis :P
Saknar dig!!

2012-09-12 @ 22:14:44
Rebecka

Så himla tråkigt med telefoner som inte vill men jag vet hur det är. När appen strulade bloggade jag ju ingenting eftersom man aldrig är inne på datorn längre :/ Du får flörta med Sandra så kanske hon kan hjälpa dig lite ;) Tack, jag är som sagt sjukt nöjd!

Saknar dig massor finaste <3

2012-09-12 @ 22:19:58
sundarii

Teststilen på rubrikerna är ändrad och klart. :)

2012-09-14 @ 13:52:02
URL: http://sassasnewlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0