Måndag

Fegade ur imorse när jag såg hur kallt det var ute... tog alltså bilen till jobbet. Men imorgon ska jag cykla, går kväll och ska träffa Linda för en sväng på stan innan jobbet. Så då sparar jag in både på bensin, parkering och stress över att inte hitta någon parkering på jobbet eftersom det alltid är fullproppat med bilar på eftermiddagen.

Var på brandutbildning idag och det var både roligt och lärorikt. Vi hade även fullt med sköterskor idag så jag fick vara utöver. Passade mig perfekt eftersom jag var lite seg. Skickade lite mall till mina studenters lärare för att berätta hur det gick på mittbedömningen som jag hade med dem förra veckan. Känns konstigt att jag har det ansvaret, men det går bra.

Efter jobbet blev det ett ryggpass och det gick riktigt bra. Nu blir det soffhäng resten av kvällen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0