Ny sadel?

Japp det blir en ny sadel... som sitter på en ny cykel! Jag skulle bara "titta" lite på vad det fanns för cyklar igår, Johan följde med. Det slutade medatt jag hittade en cykel som jag provcyklade och blev fast direkt. Konstigt, när Johan har ett finger med i spelet köper jag alltid mer än jag tänkt mig. Men får väl passa på nu när man har levt ett fattigt studentliv tidigare och nu innan man har villa och barn ;) Jag är i alla fall hur nöjd som helst. Prutade ner priset lite och cykel utrustas även med skärmar, pakethållare och lås. Samlar även in vuxenpoäng genom att be om att få med en hjälm också! Det är nog lika bra, lär ju inte gå sakta direkt med denna racer...
 


Kommentarer
Heidi

Oo nice bike. Bra där att du ska ha hjälm. Ska med införskaffa en :-)
Puss <3

2013-04-09 @ 18:10:43
Rebecka

Ja verkligen. Nu längtar jag tills den kommer! Hjälm är ju inte helt fel faktiskt ;)
Puss puss

2013-04-10 @ 21:50:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0