Vår?

Vågar man hoppas på att våren börjar nalkas? Har hört att mer snö är på intågande... Aja, just nu mår jag i alla fall toppen! Blir så glad av solens värmande strålar. Att jag även är 3-ledig gör ju saken ännu bättre.

Har dammat av cykeln och tog första cykelturen till jobbet igår. Det gick bra men det känns att man inte är van. Hela röven känns som ett enda stort blåmärke... Ska se mig runt om en ny. Johan tycker att jag ska köpa en ny cykel. Han är nog lite trött på mitt gnällande över växlar som inte fungerar som de ska... Får se, ska kika lite på nätet.

Igår blev det solning efter jobbet och jag börjar äntligen bli lite brun! Och då jämför jag bara med mitt bleka jag för jämför jag med någon annan ser jag fortfarande ut som ett lakan. Har köpt en ny brun utan sol och jag är kär! Den är som en olja som man sprayar på och sedan smörjer in. Fint jämt resultat och det gick väldigt snabbt och utan kladdkänslan.
Köpte även lite nya baströjor, man fick tre för två på Stadium. Mycket bra. En anteckningsbok till kameran fick jag också med mig hem.
Det bästa av allt var en fika med Christin! Massor med mysigt prat och självklart en chai latte.







Kommentarer
sundarii

Mums, äääälskar chai latte !!! Muuuuums

2013-04-05 @ 21:52:31
Rebecka

Ja eller hur! Dock tycker jag inte att det passar så bra på sommarhalvåret så nu gäller det att pimpla innan värmen kommer ;)

2013-04-05 @ 21:56:48
Heidi

Cykla är härligt och uppfriskande under sommarhalvåret :-) Ska själv börja cykla nästa vecka :-) Nu har du alla randiga toppar från stadium :-)
Puss <3

2013-04-06 @ 09:31:13
Rebecka

Ja det är jätteskönt och man känner sig så duktig när man inte tar bilen hela tiden. Har kikat lite på nätet på cyklar så nu är jag sugen på att åka in till stan och titta ordentligt :) Tyckte så mycket om toppen jag köpte så tänkte att det var lika bra att passa på ;)
Puss <3

2013-04-06 @ 16:26:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0