Julafton nummer två

Igår var det julaftonsfirande hos mamma och pappa och det var minst sagt fullt hus - 13 vuxna och 5 barn. Lite kaotiskt men lika mysigt som vanligt. Helena fick vara tomte förra året eftersom hon hade en naturlig "tomtemage" så i år var det min tur, höll på att inte kunna säga ett endaste "ho ho" eftersom alla krafter gick åt till att försöka hålla mig för skratt. Michelle blev nog lurad och stackars Manfred höll nog på att göra i blöjan.

Vi lottar ju om vem vi ska köpa till så jag köpte till Isolde och mamma köpte till mig. Jag fick bland annat en mysig filt och en mönsterbok som jag önskat mig :) En riktigt härlig dag och kväll.
Idag har vi varit hos Johans föräldrar igen och blivit bjudna på kalkonmiddag, supergott!









Kommentarer
sundarii

Sötis! ♥

2013-12-28 @ 15:40:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0