Julafton

God jul på dig som fortfarande har orken till gå in på min blogg. Det är inte mycket uppdateringar nu för tiden, trodde skulle blogga mer nu när jag är hemma men så blev det inte. Så till en av de populäraste frågorna: "Vad gör du om dagarna? " Typ som att jag är den första människan på jorden som är hemma på graviditet ;) Så vad gör jag? Mestadels så syr jag, har verkligen fastnat i syträsket och jag skyller allt på Helena :) Nä vars, jag har alltid tyckt om att sy men har inte riktigt orkat eller hunnit med det när jag pluggade och sedan efter det jobbat 100 procent. Jag har sytt en del barnkläder, necessärer, mössor och lite annat. Till bebis har jag sytt lite kläder, ett babynest och så håller jag på med att sy ett spjälsängsskydd. t
Tänkte lägga ut bilder på det sen när det är klart.

Så tillbaka till det som jag skulle skriva om - julafton. Julafton firades idag hos Johans föräldrar, mycket trevligt. Fina klappar, god mat och härligt sällskap. Jag fick en filt med ärmar!? som jag kan gosa in mig i när jag sitter i soffan, prenumeration på "Vi föräldrar", lite till bebis, en jättefin surfplatta av Johan som jag skriver det här inlägget på :) Hur har du haft det?

Lägger upp en bild på magen, vecka 39 nu :S Bebis slipper i alla fall att fylla år på julafton, duktig!





Kommentarer
sundarii

Jag läser alltid din blogg!
Wow, bara en vecka kvar! Tjohooo! Storlängtar efter bebis! Är extremt nyfiken på kön och namn. Gråter nästan redan av lycka.

Min jul har varit underbar, snälla rara barn och hemtrevligt tillsammans med Axelssons. Jag fick en taklampa! Äntligen får jag det ljust inne i vardagsrummet.

2013-12-25 @ 00:35:38
Rebecka

Du är mig trogen du :) Låter som att du har haft det alldeles förträffligt, som jag hihi.
Jag toklängtar också efter bebis och är sååå himla nyfiken!!! Fattar inte riktigt att allt detta kommer resultera i en underbar liten bebis som är min <3

2013-12-25 @ 23:21:48
sundarii

Känslorna flödar men ännu mer kommer när bebben väl ligger i din famn. :-) Drömde om dig inatt! Att jag vägrade sluta vara med dig för jag ville absolut inte missa förlossningen medan du tyckte jag var jobbig. Haha

2013-12-28 @ 15:40:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0