Mellandagsrea

Idag blev det en sväng till Tornby och stan för att kolla in mellandagsrean. Tycker inte att det fanns så mycket, vi köpte nya eltandborstar eftersom de vi har börjat bli dåliga. En kostade typ 1350 kr och ett paket med två i fast med en laddare kostade 1300 kr, gissa vad vi tog ;) Köpte även en toppen som jag sneglat på länge men inte köpt eftersom jag tänkt vänta med att köpa kläder tills efter bebis har kommit. Men vad tusan, medium lär jag ju komma i och den är lite pösig så den kommer säkert vara perfekt i början när man vill dölja en slapp mage, fniss. Hittade en jätteskön amnings-bh också, skulle kanske behövt en storlek större med det fanns inte. Jag packar ner den i BB-väskan så får jag se om den passar boobsen efter förlossningen annars får jag väl lämna tillbaka den.

Nu har jag tagit kort på spjälsängsskyddet och babynestet, vad tycks?









Kommentarer
sundarii

Bebisen kommer sova lyxigt! :-D

2013-12-28 @ 15:37:54
Rebecka

Jag, jag gör mitt bästa ;)

2013-12-28 @ 16:56:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0