Natt hela dygnet, typ.

Är inne på min fjärde nattvecka av fem och är mer död än levande. Två veckor går an men detta är rent av fördjävligt! De nätter jag är ledig kan jag såklart inte sova vilket i sin tur gör att jag givetvis inte kommer upp på morgonen. Så mitt liv är som en dimma nu. Har dock kommit på hur jag ska göra för att komma upp - Helena får agera min väckarklocka :) När jag vill komma upp säger jag bara vilken tid jag vill upp så är hon så gullig och ringer mig.

Idag var det Linda som fick väcka mig. Det blev en liten senare lunch på stan och lite shopping. Vi körde på lyxstilen till lunch och beställde in oxfilé ^^ Köpte mig ett par byxor till sommaren - dr. Denim ett par vita. Hur sköna och fina som helst. Jag har ju krympt lite i storlek så det fick bli storlek small :) Köpte även fina ugglelyktor och en fin tröja. Är ju på jobbet så jag kan inte lägga upp bilder eftersom det bara funkar när man är uppkopplad på bredbandet :/ Dåligt!

Jag får försöka lägga upp inlägg när jag har det lugnt på jobbet under nätterna för att hålla bloggen vid liv.


Kommentarer
sundarii

Skönt att du lever åtminstone :-)

2013-02-26 @ 10:00:01
Rebecka

Jag lever men det är knappt. Fniss, nej då det går bra ;)

2013-02-27 @ 01:00:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0